‘Haber’ konseptli 5 sosyal medya hesabını inceledik: Özgün paylaşım sayısı yok denecek kadar az, paylaşımların çoğunda muhabir veya kurumlar kaynak gösterilmiyor

İnternet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte gazetecilik sektöründe uzun bir süreyi kapsayan süreçte devrim niteliğinde birçok değişim yaşandı. Bu yeniliklere her geçen gün bir yenisi daha eklenirken, habere ulaşım yönündeki tercihlerimiz de gün geçtikçe değişiyor. Geçmişte kağıt gazetelerle okurlarına ulaşan köklü yayın organlarının neredeyse tamamı internetle tanışmamızın ardından yayınlarını dijital odaklı sürdürmeye karar verdi. Günümüzde matbu yayınını sürdüren gazeteler ise ya zarar ediyor ya da çok küçük rakamlar kazanarak faaliyetlerini sürdürmeye çalışıyor. Başta internet siteleri aracılığıyla okurlarına ulaşma yöntemini tercih eden kurumlar, ilerleyen süreçte sosyal medyayı da okurlarına ulaşmak için bir iletişim aracı olarak kullanmaya başladı. Öte yandan sektörde yaşanan tüm bu … ‘Haber’ konseptli 5 sosyal medya hesabını inceledik: Özgün paylaşım sayısı yok denecek kadar az, paylaşımların çoğunda muhabir veya kurumlar kaynak gösterilmiyor okumayı sürdür